Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Celková revitalizace veřejného osvětlení města Turnov – II. etapa
Odesílatel František Balek
Organizace odesílatele MĚSTO TURNOV [IČO: 00276227]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.02.2025 08:45:49
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Zadavatel v rámci výše uvedeného zadávacího řízení mění zadávací podmínky.

V rámci změny zadávacích podmínek zadavatel poskytuje aktualizovanou přílohu č. 3 „DI c 2_Priloha 3 - Soupis praci dodavek a sluzeb VO Turnov II“.


Zároveň vás informujeme, že zadavatel vzhledem k povaze uveřejňovaných informací současně přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek se mění následovně:
Původní termín pro podání nabídek do 3. 3. 2025 v 10:00 hod. se mění na nový termín pro podání nabídek do 4. 3. 2025 do 10:00 hod.


Přílohy
- dodatecna informace k ZD c.2 k ZUZD ze dne 21_2_2025 VO Turnov_sign.pdf (517,04 KiB)
- DI c 2_Priloha 3 - Soupis praci dodavek a sluzeb VO Turnov II.xlsx (52,42 KiB)