Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Celková revitalizace veřejného osvětlení města Turnov – II. etapa
Odesílatel František Balek
Organizace odesílatele MĚSTO TURNOV [IČO: 00276227]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 27.01.2025 13:09:06
Předmět Změna zadávací dokumentace

Zadavatel v rámci výše uvedeného zadávacího řízení mění zadávací podmínky.

V rámci změny zadávacích podmínek zadavatel poskytuje aktualizovanou přílohu č. 8 „Příloha č. 8 – Technické požadavky na svítidlo“.


Zároveň vás informujeme, že zadavatel vzhledem k povaze uveřejňovaných informací současně přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek se mění následovně:
Původní termín pro podání nabídek do 12.2.2025 v 10:00 hod. se mění na nový termín pro podání nabídek do 3. 3. 2025 do 10:00 hod.


Přílohy
- dodatecna informace k ZD c.1 k ZUZD ze dne 27_1_2025 VO Turnov_sign.pdf (510,42 KiB)
- Priloha 8 - Technicke pozadavky na svitidlo Turnov II. etapa_ze dne 27_1_2025.docx (4,80 MiB)