Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rámcová dohoda na zahradnické práce v Turnově
Odesílatel Eva Krsková
Organizace odesílatele MĚSTO TURNOV [IČO: 00276227]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.01.2025 15:54:12
Předmět Vysvětlení č.2 zadávací dokumentace

Dobrý den,
zadavatel obdržel dne 20.1.2025 dotazy účastníka:
1) Ve výzvě čl.1 odst 2 je v textu uvedeno : Poskytované služby zahrnují náklady na práci, dopravu, ochranné pomůcky a potřebný materiál.

V čl.1 odst.7 je uvedeno : Pro účely posouzení nabídek byl stanoven do soupisu prací vzorový objem požadovaných prací. Soupis prací zahrnuje všechny úkony spojené s plněním díla vyjma použitého materiálu (např. hnojivo, postřiky, pitnou vodu, kotvící a úvazkové materiály, travní osivo).

Co z toho platí ?
Odpověď zadavatele: platí varianta BEZ materiálu

2) Součástí nabídkové ceny mají být ceny za rostliny ( stromy, keře. trvalky, cibuloviny ...) ? Pokud ano, tak je třeba specifikovat o jaký materiál jde a v jakých parametrech.

Odpověď zadavatele: součástí nabídkové ceny NEMAJÍ být ceny za rostliny

3) Výsadba letniček, trvalek, cibulovin je v jedné položce k nacenění. V jaké poměru jsou jednotlivé kategorie ( %) ?

Odpověď zadavatele: Zadavatel předpokládá nejvíce trvalek, pak cibulovin a nejméně letniček.

4) seč podél cyklostezek je se sběrem, či bez sběru travní hmoty

Odpověď zadavatele: BEZ sběru, jde vlastně o seč mulčovačem.

Dále zadavatel upřesňuje informaci k soupisu prací: Položky na ř. 12,13,14 (výsadby) zahrnují kompletní výsadbu rotlin počínaje vyhloubením jamky až po zálivku.

S pozdravem,
Ing. Eva Krsková
MěÚ Turnov, odbor rozvoj města