Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Projektová dokumentace – Dětské centrum Stonožka Turnov
Odesílatel Eva Krsková
Organizace odesílatele MĚSTO TURNOV [IČO: 00276227]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.08.2024 09:22:39
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č.1

Vážení účastníci,
na základě dotazu účastníka zadavatel uveřejňuje Vysvětlení zadávací dokumentace č.1:

Dotaz účastníka:
Termíny plnění veřejné zakázky malého rozsahu a následný text dle Zadávací dokumentace nekorespondují s přiloženým návrhem Smlouvy o dílo:
• Termín zahájení plnění V Zadávací dokumentaci je uvedeno – neprodleně po podpisu smlouvy
(předpoklad říjen 2024)
• V SOD je uvedeno – neprodleně po podpisu smlouvy (předpoklad září 2024)

• Předání projektové dokumentace pro provádění stavby, položkového rozpočtu a výkazu výměr
pro výběr dodavatele stavby V Zadávací dokumentaci je uvedeno – do 8 týdnů od vydaného
pravomocného povolení záměru.
• V SOD je uvedeno – do 4 týdnů od vydaného pravomocného povolení záměru
Prosím o vysvětlení a případnou úpravu buď Zadávací dokumentace, nebo Smlouvy o dílo.

Odpověď zadavatele:
Zadavatel upřesňuje správné termíny plnění:
• Termín zahájení plnění – neprodleně po podpisu smlouvy (předpoklad září 2024)
• Předání projektové dokumentace pro provádění stavby, položkového rozpočtu a výkazu výměr
pro výběr dodavatele stavby – do 8 týdnů od vydaného pravomocného povolení záměru.

Přílohou této zprávy je opravený Návrh smlouvy o dílo k datu 23.8.2024. Zadavatel dokument zároveň uveřejnil na profilu zadavatele.

S pozdravem,
Ing. Eva Krsková
MěÚ Turnov, odbor rozvoje města


Přílohy
- P03_Navrh_SoD_PD_DC Stonozka_2024_08_23.docx (42,93 KiB)