Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění úklidových služeb 2024-2027 v objektech města Turnov
Odesílatel Zuzana Kapalínová
Organizace odesílatele MĚSTO TURNOV [IČO: 00276227]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.07.2024 13:49:48
Předmět Doplňující informace č. 1

Dobrý den,

na základě dotazu účastníka o vysvětlení zadávací dokumentace si zadavatel dovoluje uveřejnit doplňující informaci dle § 98 odst. 3.

Zadavatel upravuje zadávací dokumentaci, resp. přílohu č. 4 výkaz výměr, kde byly chybně nastaveny vzorce.
Původní výkaz výměr je tedy nahrazen upraveným výkazem výměr s názvem PR4_Vykaz vymer_Uklidove sluzby Turnov_OPRAVA_16072024. Nový výkaz výměr je v příloze této zprávy.

V souvislosti s tímto doplněním zadávací dokumentace se zadavatel rozhodl prodloužit lhůtu pro podání nabídek, tedy změnu bodu XI. Výzvy k podání nabídek.

Nová lhůta pro podání nabídek je stanovena na 26. července 2024 do 10:00 hodin.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Ing. Zuzana Kapalínová
Město Turnov


Přílohy
- PR4_Vykaz vymer_Uklidove sluzby Turnov_OPRAVA_16072024.xlsx (324,12 KiB)