obsah
|
zápatí
město Turnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zpracování projektové dokumentace „Okružní křižovatka Jana Palacha"
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce 1
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce 1
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zpracování projektové dokumentace „Okružní křižovatka Jana Palacha"
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je vyhotovení projektové dokumentace ve stupních dokumentace pro povolení záměru (dále také jen „DSP“) a dokumentace pro provádění stavby (dále také jen „DPS“) včetně provedení inženýrské činnosti.
Projektová dokumentace bude řešit:
Novou okružní křižovatku v křížení ulic Výšinka a Jana Palacha, u gymnázia. Rozsah řešeného území je zřejmý z přiloženého ověřovacího výkresu okružní křižovatky.
Komunikace nové okružní křižovatky bude navržena z asfaltového krytu, parkovací místa budou navržena ze žulové kostky, chodníky budou materiálově dořešeny v rámci konzultací při zpracovávání projektové dokumentace. Podkladem bude Manuál pro utváření veřejného prostoru v Turnově.
Součástí návrhu nové okružní křižovatky bude i veřejné osvětlení. Podkladem bude Generel veřejného osvětlení, který má zadavatel těsně před dokončením.
Dále bude projektová dokumentace řešit všechny nutné související úpravy, které z návrhu vyplynou.
Místo plnění:
Liberecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.turnov.cz) nebo v listinné podobě, a to buď osobně do podatelny městského úřadu nebo poštou na adresu Město Turnov, Antonína Dvořáka 335, 511 01 Turnov
Kontakt:
Ing. Martina Kučerová
Město Turnov
martina.kucerova@mu.turnov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
28.11.2025 10:00
Datum zahájení:
12.11.2025 10:26
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Turnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software