obsah
|
zápatí
město Turnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zpracování projektové dokumentace – Koupací biotop Dolánky
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zpracování projektové dokumentace – Koupací biotop Dolánky
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vypracování:
a) projektové dokumentace pro společné územní a stavební povolení
b) projektové dokumentace pro provedení stavby
Součástí bude oceněný a neoceněný soupis prací.
Dokumentace bude obsahovat návrh biotopu s koupací částí (plaveckou a neplaveckou) a čisticím jezírkem. Dále návrh zásobovacího vrtu, bezpečnostního přepadu, veškerého technologického zázemí zabezpečujícího doplňování a cirkulaci vody (čerpání, filtry apod.). Zadavatel požaduje rovněž prověření tech.řešení využití fotovoltaického zdroje.
Projektová dokumentace bude vypracována v souladu s architektonickou studií „Biotop-Dolánky" a technické řešení bude vycházet ze „Studie k realizaci přírodního koupaliště v Dolánkách u Turnova. Bude použita varianta s cirkulací a čištěním vody přes biologické čisticí jezírko.
Místo plnění:
Liberecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.turnov.cz) a listinné nabídky na adresu zadavatele Město Turnov, Antonína Dvořáka 335, 511 01 Turnov
Kontakt:
Ing. Eva Krsková, odbor rozvoje města, e.krskova@mu.turnov.cz, 481 366 323
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
01.04.2022 10:00
Datum zahájení:
11.03.2022 12:59
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Turnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software