obsah
|
zápatí
město Turnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nové návštěvnické centrum a modernizace Regionálního turistického informačního centra v Turnově
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nové návštěvnické centrum a modernizace Regionálního turistického informačního centra v Turnově
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce v objektu Regionálního turistického centra v Turnově rozdělené na dvě části.
Část 1. – SO 01
1) Jedná se o stavební úpravy se změnou užívání části stávajícího objektu č.p. 26 - 1. NP na rozšíření a modernizaci Regionálního turistického informačního centra o návštěvnické centrum. Dojde i k úpravě vnějšího vzhledu na úrovni přízemí domu. Stávající fasáda v parteru domu bude obložena fasádními deskami a dojde k výměně vnějších výplní za hliníkové (také jen v přízemí domu). Vybavení nábytkem nebude součástí tohoto výběrového řízení.
Část 2. – SO 02
2) Jedná se o stavební úpravy v části stávajícího objektu č. p. 26 – 2. NP. Vybavení nábytkem nebude součástí tohoto výběrového řízení. Vybavení nábytkem nebude součástí tohoto výběrového řízení.
Výběrové řízení je vypisováno na části dle § 35 ZZVZ č. 134/2016 Sb.
Účastník je povinen podat nabídky na obě dvě části, které spolu souvisí.
Tento způsob je nutný z důvodu čerpání dotace z Ministerstva pro místní rozvoj na tuto akci.
Přidělení dotace v současné době není ještě potvrzeno. Mělo by být známo v průběhu května 2019.
V případě, že dotace poskytnuta nebude, akce se nebude realizovat.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.turnov.cz)
Kontakt:
Marcela Pilská, odbor správy majetku, m.pilska@mu.turnov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
03.07.2019 10:00
Datum zahájení:
20.05.2019 10:56
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © město Turnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software