obsah
|
zápatí
město Turnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Výměna okenních výplní v ZŠ Turnov, Žižkova, č.p. 525
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Výměna okenních výplní v ZŠ Turnov, Žižkova, č.p. 525
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem zadání jsou stavební úpravy spočívající ve výměně stávajících okenních a dveřních výplní v budově základní školy v ul. Žižkova v Turnově. Jedná se o "Hlavní objekt základní školy" vedený v katastrálních mapách jako část parcely s p.č. 856/2 navazující na školský areál resp. "Jídelnu" a "Tělocvičnu" s tím, že práce jsou rozděleny na 5. etap a budou realizovány postupně po etapách v průběhu pěti let. Každý rok bude uvolněno na realizaci minimálně Kč 750 000,- bez DPH.
Účastník zpracuje cenovou nabídku na celou zakázku tzn. na 5. etap, které se budou realizovat od roku 2018 do roku 2022.
Rozsah prací na rok 2018 bude upřesněn před podpisem smlouvy. Na další roky budou objednatelem stanoveny práce na dalších etapách do 28.2. v běžném roce, a to dodatky ke smlouvě o dílo, kde bude určena specifikace rozsahu prací a termíny realizace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Antonína Dvořáka 335
51101 Turnov
Kontakt:
Marcela Pilská, odbor správy majetku, m.pilska@mu.turnov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
12.02.2018 16:30
Datum zahájení:
15.01.2018 11:25
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © město Turnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software