obsah
|
zápatí
město Turnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Stavební úpravy a přístavba základní školy Mašov, Turnov
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Stavební úpravy a přístavba základní školy Mašov, Turnov
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem výběrového řízení jsou stavební úpravy stávající budovy Základní školy Mašov u Turnova a dále přístavba k této základní škole. Dispozice stávající budovy tvoří 4 učebny a ředitelna. Podkroví bude využito jako zázemí pro učitele a skladovací prostory.
Z jižní strany se na budovu přistaví dva přístavky s hygienickým zázemím, technickým zázemím a venkovním skladem, respektující původní budovu.
Chybějící třída a družina s hygienickým zázemím a také šatny pro žáky a výdejna jídel s jídelnou jsou navrženy v samostatném dvoupodlažním pavilonu v severozápadní části zahrady. Suterénní podlaží s učebnou a družinou má přímý kontakt se zahradou, přízemí s jídelnou je bezbariérově přístupné z přízemí stávající budovy.
Stávající budovu a nový pavilon propojuje prosklený spojovací krček v úrovni přízemí. Krček tvoří z jedné strany hlavní vstup pro žáky, včetně krytého zádveří a z druhé strany samostatný vstup pro zásobování jídelny a pro učitele. Kolmo na spojovací krček vznikne hlavní komunikační prostor propojující obě budovy školy. Tento centrální komunikační prostor bude na obou koncích ukončen schodišti a bude vydatně prosvětlen pomocí velké prosklené stěny v místě nového schodiště.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.turnov.cz) nebo písemně na podatelnu zadatele
Kontakt:
Marcela Pilská, odbor správy majetku, m.pilska@mu.turnov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
04.01.2018 13:00
Datum zahájení:
22.11.2017 15:41
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Turnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software